Monday, September 25, 2006

benimiçin yazılanlar..


Özgür Ünlü için Yazılanlar...

Kocaman kalbi,kocaman gülümsemesiyle, gözlerindeki heyecan ve sürekli “neden,neden böyleleri ile canım kardeşim biricik kan kam benim. İçindeki heyecan hiç bitmesin. Seni tanıdığıma ne kadar mutlu olduğumu anlatmama gerek olmadığını düşünüyorum. Sen bunu zaten biliyorsun. Sana ne kadar kızsam da ki aslında kızmam sana olmasa da sana patlamalarımı anlayışla karşılaman, beni dinlemen işte bunların karşılıklı olması bizim kardeşliğimizi getirdi. Ömür boyunca da böyle kalacak. Canım benim her şey güzel olacak merak etme.
Burçin Karabağ

Sen o kadar hassas,duygulu,neşe dolu,kabına sığmaz birisin ki. Bulunduğun her yeri ve dokunduğun her şeyi güzelleştiriyorsun. Hiper aktifliğinle de delirtiyorsun. Seni zıp zıp zıplayan, yerinde duramayan ve bana kör olmaya bu yenimi, kör olmaya bu buna olmuş mu deyişlerin hep gülümseyerek aklıma gelecek ve nereye gidersen git bana kör olmaya demen için orda olacağım! Seni çok seven arkadaşın.
Özge Erkmen

Bildiğim bütün sevimliliklere sahip olan arkadaşı tanıyor musunuz? Buyurun sizleri tanıştırayım. “Özgür” Eminim ki çok memnun olacaksınız. Ben bu sevimli, güler yüzlü insanı tanıdığıma o kadar memnunum ki anlatamam.bir gün olsun onu gördüğümde neşelenmeyeyim,gülümsemeyeyim.Bence sen hayatı dolu dolu yaşayan insanlardansın, o kadar çok statüye giriyorsun ki ileride yaptığın işleri sayamayacak hale geleceksin. Canım arkadaşım sen birilerini mutlu ederken dilerim seninde mutlu olmana sebep çok insan olur ve dilerim arzu ettiğin gibi yaşarsın.Sevimlilik timsali biricik Özgür seni çok seviyorum.
Pelin Özdemir

O hayatımda tanığım en doğal,en içten,samimi ve en temiz kalpli insanlardan birisi. O kadar duygulu o kadar yüreği sevgi dolu ki ondan en ufacık art niyet, kötülük görmek mümkün değildir. O benim için o kadar değerli birisi ki onu anlatmak yetmez, sadece tanımak gerekir.
Tanıyınca da Özgürden ayrılmak mümkün değildir zaten. Seni seven arkadaşın
Figen Öztürk


Özgürü anlatmak olmaz onu anlamak için kesinlikle onunla zaman geçirmelisiniz o kadar sıcak we içten ki ;hatırlıyor musun özgürcüğüm?2.sınıfta alçı dersinde hoca bizi paylayınca ben hıçkıra hıçkıra ağlamıştım. Sende beni görüp ağlamaya başladın .Sana sorduğumda ise;''seni görüp dayanamadım''dedin.ikimiz bir ağlamıştık hiç unutmuyorum. Öyle samimisin ki,öyle çılgın,öyle ince ruhlu,bugüne kadar senin kadar duygusal bir erkek tanımadım.Yerinde duramayan eli dursa ayağı durmayan arkadaşım,zor günlerimde yanımda olan sırdaşım, dostum beni yalnız bırakmadığın için teşekkür ederim.Ben seni hiç ama hiç unutmayacağım sende beni unutma olur mu?
Hep böyle sevgiyle içtenlikle sürdür hayatını.
Seçil Aşcı

No comments: